فروش آموزش جامع بالا بردن رتبه سایت و سئو SEO /اورجینال

ساخت وبلاگ
فروش آموزش جامع بالا بردن رتبه سایت و سئو SEO /اورجینال

فروش آموزش جامع بالا بردن رتبه سایت و سئو SEO /اورجینال

دسته کتاب و مجله زیردسته رایانه و اینترنت



بالابردن بازدید و رتبه سایت و سئو

شامل 2 دی وی دی

آموزش جامع SEO




تا به حال به این موضوع توجه کردهاید که چرا هنگامی که از موتورهای جستجوی اسنترنتی استفاده میکنید، برخی از لینکها در بالا قرار میگیرند و برخی در پایین صفحه و برخی در دیگر صفحات؟ آیا تا بحال به این موضوع اندیشیدهاید که چگونه سایت شما در مرتبههای بالاتر در لیست لینکهای جستجو شده توسط موتورهای جستجو قرار بگیرد؟ برای این منظور باید به شناخت طرز کار موتورهای جستجو بپردازید و سپس به راهکارهایی که سایت شما را در رتبههای بالاتری قرار میدهند. بالا بردن رتبه سایت را به اختصار SEO مینامیم. ابتدا به آشنایی با طرز کار موتورهای جستجو خواهیم پرداخت: موتورهای جستجو دارای دو مولفه ی اصلی میباشند: crawler و الگوریتم. Crawler با نامهای عنکبوت، ربات و bot نیز شناخته میشود، crawler برنامه ای است که به وبسایتها وارد شده، و اطلاعات را جمع آوری میکند. الگوریتم یک فرمولِ رده بندی میباشد، که موتورهای جستجو برای تعیینِ میزانِ مرتبط بودنِ صفحاتِ یافته شده توسطِ crawler، از آن استفاده مینمایند. اساساً روش کار به این ترتیب است که crawler لینکها را دنبال کرده و اطلاعات را جمع آوری مینماید، و در نهایت این اطلاعات را به بانکِ اطلاعاتی میافزاید. به عبارتِ دیگر crawler صفحات را مییابد، محتوای آنها را میخواند، و اطلاعاتِ آنها را در بانک اطلاعاتی شاخص گذاری میکند. این سه مرحله، مراحلِ اصلیِ کار هستند. از آنجاییکه crawler تنها یک روبات است، همواره نکاتی فنی وجود دارد که صحتِ انجامِ سه مرحله ی مذکور را تحت تاثیر قرار میدهد.



بنابراین باید صفحاتِ وب را به گونه ای طراحی نمایید که در حد امکان، کارِ crawler را راحت کند. موتورهای جستجو از یک الگوریتم استفاده میکنند تا مرتبط ترین صفحات را با کلید واژه ی موردِ جستجو، بیابند. الگوریتم نوعی فرمول میباشد.

موتورهای جستجو، صدها فاکتور را در نظر میگیرند و هر کدام به روشِ خود برای این فاکتور اهمیت قائل هستند. امروزه دیگر نمیتوان مانندِ گذشته از نرم افزارهایِ خودکار SEO برای بالا بردنِ رتبه ی سایت استفاده نمود. بلکه باید از روشهای جدیدی بهره برد تا بتوان به رتبههای بالاتر دسترسی پیدا کرد.




اطلاعات تکمیلی محصول

تعــداد فصل :14

تعــداد درس :36

ســاعـت آمـوزش :4.30

هدیه ویژه همراه : آموزش جامع HTML

———————————————–



»» ویژگی های اصلی این محصول
شماره مجوز:2551/11545300
آموزش جامع بالا بردن رتبه سایت – SEO
شامل 2 دی وی دی اورجینال
آموزشی کامل برای علاقه مندان به یادگیری


, آموزش, آموزش افزایش بازدید سایت, آموزش افزایش رنک سایت, آموزش بالا بردن بازدید سایت, آموزش بهینه سازی سایت, آموزش جامع, آموزش سئو, آموزش سئو به صورت کامل, آموزش کامپیوتر, آموزشی , ارسال رایگان, افزایش بازدید, افزایش بازدید سایت, افزایش رتبه سایت, اموزش seo, اموزش افزایش رتبه و بازدید, اموزش سئو, اورجینال, بسته آموزشی, بهتر کردن سایت, بهینه سازی موتور های جستجو, خرید آموزش ارزان, خرید اموزش Seo, خرید اموزش سئو, خرید اینترنتی, خرید اینترنتی آموزش, خرید نقدی, خرید پستی, دریا سافت, سئو, سئو کار, سئو کاری, فروشگاه , قویتر کردن سایت, پرداخت آنلاین, چگونگی انجام سئو, کاهش الکسا

فروشنده: ملی ایران 4

قیمت: 9,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید فروش آموزش جامع بالا بردن رتبه سایت و سئو SEO /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فروش آموزش جامع بالا بردن رتبه سایت و سئو SEO /اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : buyacd buyacd بازدید : 443 تاريخ : جمعه 1 دی 1391 ساعت: 16:23